Jeśli na co dzień zarządzasz zespołem osób odpowiedzialnych za realizację zakupów B2B – poniższa rozmowa jest dla Ciebie. Nasi eksperci Michał Szlachcic, współzałożyciel i członek Zarządu Logintrade S.A. oraz Tomasz Chęć, Sales Manager
w Logintrade S.A. oraz pasjonat strategii aukcyjnych i wdrażania zmian w organizacjach poruszają w niej następujące zagadnienia:
Centralne narzędzie wiedzy o prowadzonych postępowaniach
Protokoły wyboru dostawców jako strażnik procedur zakupowych
Elektroniczny obieg i akceptacja dokumentów w zakupach
„Tarcza” transparentności przed działami audytów
Dowiedz się, jak monitorować codzienną pracę działu zakupów z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi. Posłuchaj i obejrzyj ekspertów w tej dziedzinie – Michała Szlachcica oraz Tomasza Chęcia z LOGINTRADE.
Zobacz video i dowiedz się więcej.
Podobała Ci się ta rozmowa? Zastanawiasz się, jak nowoczesne narzędzia e-zakupów mogą usprawnić komunikację wewnętrzną w Twojej firmie? Skontaktuj się z nami, a nasz zespół ekspertów pokaże Ci, jak zespół zakupowy, może efektywnie współpracować z klientem wewnętrznym poprzez wykorzystanie niezbędnych, praktycznych i usprawniających codzienną pracę funkcjonalności!
Ta strona korzysta z plików cookie, abyśmy mogli zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o plikach cookie są przechowywane w przeglądarce użytkownika i służą do wykonywania funkcji, takich jak rozpoznawanie użytkownika po powrocie do naszej witryny i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla niego najbardziej interesujące i użyteczne.
Możesz dostosować wszystkie ustawienia plików cookie, przeglądając karty po lewej stronie.
Niezbędne pliki cookies
Niezbędne pliki cookies powinny być włączone przez cały czas, abyśmy mogli zapisać preferencje dotyczące ustawień plików cookie.
Jeśli wyłączysz ten plik cookie, nie będziemy mogli zapisać twoich preferencji. Oznacza to, że za każdym razem, gdy odwiedzasz tę stronę, musisz ponownie włączyć lub wyłączyć pliki cookie.