Strategiczne zarządzanie zakupami
Podobno strategia jest jak Yeti. Wszysyc o niej mówią, a nikt jej widział. Aby zarządzać strategicznie, trzeba mieć strategię. Z tym nie dyskutujemy. Jednak zarządzanie zakupami często kojarzone jest jako zarządzanie kategorią zakupową. Mówiąc o zakupach w tej rozmowie patrzymy na zakupy szerzej. Prezentujemy przykłady dokumentów strategicznych i operacyjnych, omawiamy obszary strategiczne, takie jak ludzie, organizacja, dostarcy, IT itd. Dzielimy się również przykładem naszej strategii i podpowiadamy jak „dowieźć” strategię, by nie zmieniła się w przytoczonego na wstępie Yeti.
W tym video swoją ekspertyzą podzielił się Tomasz Chęć, ekspert Logintrade w zakresie doradztwa i elektronizacji obszarów związanych z szeroko rozumianym procesem zakupowym, negocjacyjnym, szukania alternatywnych źródeł dostaw w przedsiębiorstwach oraz Tomasz Wudarzewski, konsultant ds. zakupów biznesowych w Logintrade, specjalizujący się w problematyce strategii e-aukcyjnych oraz procedur i dokumentacji zakupowej.
Obejrzyj, jeśli:
- chcesz wiedzieć, jak skutecznie budować strategię zakupową,
- jeszcze nie wiesz, czym są programy strategiczne,
- chcesz dowiedzieć się więcej o podziale kompetencji 4 KPI.
Podobała Ci się ta pigułka wiedzy? Zastanawiasz się, jak nowoczesne narzędzia e-zakupów mogą usprawnić komunikację wewnętrzną w Twojej firmie? Skontaktuj się z nami, a nasz zespół ekspertów pokaże Ci, jak zespół zakupowy, może efektywnie współpracować z klientem wewnętrznym poprzez wykorzystanie niezbędnych, praktycznych i usprawniających codzienną pracę funkcjonalności!