Polityka i strategia zakupowa
Podstawą profesjonalizacji zakupów biznesowych jest opracowanie strategii zakupowej, a także polityki zakupowej. Strategia zakupowa dotyczy zarówno kategorii zakupowych oraz pozostałych aspektów takich jak: organizacja zakupów, kompetencje kupców, wykorzystanie narzędzi IT. Kluczową kwestią pozostaje wypracowanie strategii na tle strategii generalnej biznesu. Służą do tego np. takie narzędzia jak macierz badania współzależności. Integralną część strategii zakupowej stanowią programy działań stanowiące podstawę realizacji celów strategicznych. Praca nad strategią to okazja do przemyślenia koncepcji zarządzania zakupami oraz doskonała okazja do doskonalenia tego kluczowego dla biznesu obszarów. Zapraszamy do obejrzenia webinaria w trakcie którego swoim doświadczeniem podzielą się Diana Najtkowska-Sapryk z Procureme oraz Tomasz Wudarzewski i Michał Szlachcic z Logintrade.
Podobała Ci się ta pigułka wiedzy? Zastanawiasz się, jak nowoczesne narzędzia e-zakupów mogą usprawnić komunikację wewnętrzną w Twojej firmie? Skontaktuj się z nami, a nasz zespół ekspertów pokaże Ci, jak zespół zakupowy, może efektywnie współpracować z klientem wewnętrznym poprzez wykorzystanie niezbędnych, praktycznych i usprawniających codzienną pracę funkcjonalności!