Klient wewnętrzny: pomaga czy przeszkadza w zakupach
Klient wewnętrzny – przyjaciel czy wróg?
Klienci wewnętrzni bardzo często zaangażowani są w działania zakupowe. Jako eksperci, członkowie zespołów zakupowych lub prowadząc działania zakupowe. Czy tym samym pomagają, czy przeszkadzają w realizacji efektywnych działań zakupowych? Na to pytanie odpowiadają Tomasz Wudarzewski, CEO Logintrade S.A. oraz Michał Szlachcic, Wiceprezes Zarządu Logintrade S.A.
Zobacz video i dowiedz się więcej.
Podobała Ci się ta rozmowa? Zastanawiasz się, jak nowoczesne narzędzia e-zakupów mogą usprawnić komunikację wewnętrzną w Twojej firmie? Skontaktuj się z nami, a nasz zespół ekspertów pokaże Ci, jak zespół zakupowy, może efektywnie współpracować z klientem wewnętrznym poprzez wykorzystanie niezbędnych, praktycznych i usprawniających codzienną pracę funkcjonalności!