Automatyzacja procesu zakupowego wydaje się być jednym z ważniejszym wyzwań współczesnego świata zakupów B2B. W wielu firmach rośnie świadomość strategicznej roli zakupów, co w szczególności dotyczy wpływu na zysk firmy, ryzyka wynikające ze współpracy z dostawcami, a także potrzeby budowania relacji z dostawcami w celu zapewnienia jakości i wartości dostarczanej organizacji. Nowoczesny dział zakupów powinien w zdecydowanie większym stopniu skupić się na koncepcji, a w mniejszym stopniu na działaniach administracyjnych. Aby to jednak było możliwe niezbędna jest dyskusja, a następnie działania ukierunkowane na automatyzację niektórych procesów zakupowych. O ile trudno sobie wyobrazić automatyzację budowania strategii kategorii zakupowej, o tyle nie jest rzeczą skomplikowaną zautomatyzowanie tworzenia zamówień przynajmniej dla kategorii powtarzalnych i „zaszytych” w katalogach elektronicznych. Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej, zapraszamy do obejrzenia webinaria prowadzonego przez Tomasza Wudarzewskiego oraz Michała Szlachcica
Podobała Ci się ta pigułka wiedzy? Zastanawiasz się, jak nowoczesne narzędzia e-zakupów mogą usprawnić komunikację wewnętrzną w Twojej firmie? Skontaktuj się z nami, a nasz zespół ekspertów pokaże Ci, jak zespół zakupowy, może efektywnie współpracować z klientem wewnętrznym poprzez wykorzystanie niezbędnych, praktycznych i usprawniających codzienną pracę funkcjonalności!
Ta strona korzysta z plików cookie, abyśmy mogli zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o plikach cookie są przechowywane w przeglądarce użytkownika i służą do wykonywania funkcji, takich jak rozpoznawanie użytkownika po powrocie do naszej witryny i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla niego najbardziej interesujące i użyteczne.
Możesz dostosować wszystkie ustawienia plików cookie, przeglądając karty po lewej stronie.
Niezbędne pliki cookies
Niezbędne pliki cookies powinny być włączone przez cały czas, abyśmy mogli zapisać preferencje dotyczące ustawień plików cookie.
Jeśli wyłączysz ten plik cookie, nie będziemy mogli zapisać twoich preferencji. Oznacza to, że za każdym razem, gdy odwiedzasz tę stronę, musisz ponownie włączyć lub wyłączyć pliki cookie.