Automatyzacja procesu zakupowego
Automatyzacja procesu zakupowego wydaje się być jednym z ważniejszym wyzwań współczesnego świata zakupów B2B. W wielu firmach rośnie świadomość strategicznej roli zakupów, co w szczególności dotyczy wpływu na zysk firmy, ryzyka wynikające ze współpracy z dostawcami, a także potrzeby budowania relacji z dostawcami w celu zapewnienia jakości i wartości dostarczanej organizacji. Nowoczesny dział zakupów powinien w zdecydowanie większym stopniu skupić się na koncepcji, a w mniejszym stopniu na działaniach administracyjnych. Aby to jednak było możliwe niezbędna jest dyskusja, a następnie działania ukierunkowane na automatyzację niektórych procesów zakupowych. O ile trudno sobie wyobrazić automatyzację budowania strategii kategorii zakupowej, o tyle nie jest rzeczą skomplikowaną zautomatyzowanie tworzenia zamówień przynajmniej dla kategorii powtarzalnych i „zaszytych” w katalogach elektronicznych. Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej, zapraszamy do obejrzenia webinaria prowadzonego przez Tomasza Wudarzewskiego oraz Michała Szlachcica
Podobała Ci się ta pigułka wiedzy? Zastanawiasz się, jak nowoczesne narzędzia e-zakupów mogą usprawnić komunikację wewnętrzną w Twojej firmie? Skontaktuj się z nami, a nasz zespół ekspertów pokaże Ci, jak zespół zakupowy, może efektywnie współpracować z klientem wewnętrznym poprzez wykorzystanie niezbędnych, praktycznych i usprawniających codzienną pracę funkcjonalności!