Rozwój kompetencji kupca
Kupcy przyszłości – jakie kompetencje warto rozwijać?
Wiedzy i rozwoju kompetencji zakupowych nigdy dość! By efektywnie realizować codzienne zadania zakupowe potrzebni są dobrzy, zmotywowani i wyposażeni w szereg kompetencji kupcy. Jak na rolę zakupów wpływa ewolucja potrzeb przedsiębiorstw? Na co warto dziś postawić: interdyscyplinarność kupca czy ekspertyzę zakupową? Jakie kompetencje kupca należy rozwijać i w jaki sposób podejść do tematu?
Zapraszamy na spotkanie z naszym gościem Dianą Najtkowską-Sapryk, właścicielką firmy ProcureMe, trenerem, coachem, wykładowcą specjalizującym się w szkoleniach dla działu zakupów, z kompetencji miękkich i zakupowych. Diana to również były kupiec z ponad 13-letnim doświadczeniem pracy w międzynarodowych korporacjach takich jak: Samsung Electronics, czy Mars w działach zakupów.
Zobacz video, posłuchaj naszego eksperta i rozwijaj kompetencje kupców w swoim dziale zakupowym.
Podobała Ci się ta pigułka wiedzy? Zastanawiasz się, jak nowoczesne narzędzia e-zakupów mogą usprawnić komunikację wewnętrzną w Twojej firmie? Skontaktuj się z nami, a nasz zespół ekspertów pokaże Ci, jak zespół zakupowy, może efektywnie współpracować z klientem wewnętrznym poprzez wykorzystanie niezbędnych, praktycznych i usprawniających codzienną pracę funkcjonalności!